Për NE

by admin

për NE

КИНСИВ

Komiteti për Hetimin e Aksidenteve të Aviacionit dhe Incidenteve të Rënda u krijua nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë Veriore si një organ i pavarur hetimor me kapacitetin e një personi juridik që synon të kryejë hetimin teknik të aksidenteve të aviacionit dhe incidenteve të rënda.

Fondet dhe pajisjet e nevojshme për hetimin e aksidenteve dhe incidenteve të rënda sigurohen nga Buxheti i Republikës së Maqedonisë Veriore.

Komiteti për Hetimin e Aksidenteve të Aviacionit dhe Incidenteve të Rënda heton aksidente që përfshijnë avionë civilë ose parashuta dhe kryen detyra në lidhje me mbledhjen dhe analizimin e të dhënave dhe detyra të tjera që lidhen me sigurinë e fluturimit, në veçanti zvogëlimin e rrezikut të aviacionit dhe parandalimin e aksidenteve. Incidente dhe incidente serioze, me kusht që këto detyra të mos ndikojnë në pavarësinë e Komitetit.

Qëllimi i hetimit teknik të aksidenteve, incidenteve të rënda ose incidenteve është të përmirësojë sigurinë e aviacionit duke mbledhur informacione mbi sigurinë dhe duke përcaktuar shkaqet e atyre aksidenteve, incidenteve të rënda ose incidenteve dhe duke marrë masat e duhura për të parandaluar përsëritjen e tyre.

Komiteti, në bazë të hetimit të aksidentit ose incidentit serioz, përgatit rekomandime të sigurisë të cilat do t'ia dërgojë Agjencisë së Aviacionit Civil, njësive të industrisë së aviacionit dhe palëve të tjera të interesuara.

Rekomandimet e sigurisë nuk kanë për qëllim të krijojnë dyshime për faj ose përgjegjësi për një aksident aeroplan, incident serioz ose incident. Raporti përfundimtar mbi aksidentin e avionit, incidentin e rëndë dhe / ose incidentin duhet të përgatitet brenda një periudhe prej 12 muajsh nga data e aksidentit, incidentit të rëndë ose incidentit, përveç nëse për shkak të rrethanave objektive hetimi mund të zgjasë më shumë. Komiteti Hetimor do të dërgojë një kopje të raportit përfundimtar te:
  • Ministria e Transportit dhe Lidhjeve;
  • Agjencia e Aviacionit Civil;
  • Ministria përkatëse e përfshirë;
  • vendi i regjistrimit të avionit;
  • vendi i operatorit të avionit;
  • vendi i projektimit / ndërtimit të avionit;
  • vendi i prodhimit të avionit;
  • vendi që ka vrarë ose plagosur rëndë qytetarë në një aksident ajror;
  • vendi që ofroi informacion të dobishëm ose lehtësim ose ekspertizë të rëndësishme;
  • Organizata Ndërkombëtare e Aviacionit Civil (ICAO) për avionët me MTOW & gt; 2.250 kilogramë;
  • Konferenca Evropiane e Aviacionit Civil (ECAC) dhe
  • Komisioni Evropian.
Komiteti Hetimor paraqet raportin përfundimtar te Prokurori Publik, Ministria e Brendshme dhe kompanitë e sigurimeve në fjalë në rast dyshimi se është kryer një krim ose me kërkesën e tyre.

Themeluar nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut si organ i pavarur hetimor me cilësinë e personit juridik.

Qëllimi i hetimit teknik të aksidenteve, incidenteve të rënda apo incidenteve është përmirësimi i sigurisë së aviacionit.

Hetimi i aksidenteve dhe incidenteve të rënda nuk synon të përcaktojë fajin apo përgjegjësinë.

PR HULUMTUESIT

Komiteti përbëhet nga tre hetues të emëruar nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë Veriore, njëri prej të cilëve është emëruar President. Hetuesit duhet të kenë të paktën dhjetë vjet përvojë pune në fushën e aviacionit civil, një njohuri solide të gjuhës angleze dhe të kenë ose kanë pasur statusin e personelit të aviacionit brenda kuptimit të këtij ligji. Hetuesit duhet të kenë përfunduar trajnimin e duhur për të kryer hetime dhe azhurnuar dhe përmirësuar vazhdimisht njohuritë e tyre profesionale. Në rast të një aksidenti ose një incidenti të rëndë, Kryetari i Komitetit, nëse është e nevojshme, do të angazhojë ekspertë të jashtëm në fushën e aviacionit ose organeve të hetimit të aviacionit civil të huaj ose organeve të tjera të kualifikuar për të hetuar aksidente të aviacionit ose incidente të rënda. Për çdo aksident ose incident serioz, Kryeshefi do të emërohet nga Kryetari i Komitetit. Kur kryejnë një hetim, hetuesit nga Komiteti i Hetimit duhet të kenë një kartë zyrtare identifikimi që konfirmon statusin dhe autoritetin e tyre. Hetuesit dhe ekspertët e jashtëm kanë të drejtat dhe përgjegjësitë e mëposhtme:
  • Hyrja e lirë dhe e papenguar në vendin e aksidentit ose incidentin, si dhe në avion, përbërësit e tij ose rrënojat,
  • regjistrimi i provave,
  • Heqja e kontrolluar e mbeturinave ose përbërësve për inspektim ose analizë;
  • aksesi i menjëhershëm dhe përdorimi i përmbajtjes së “kutisë së zezë” ose ndonjë rekord tjetër,
  • Aksesi i menjëhershëm në rezultatet e provave të personave të përfshirë në operacionet e avionëve ose në testet e kryera në mostrat e marra nga ata persona,
  • për të marrë në pyetje dëshmitarët,
  • hyrja falas në të gjitha informacionet ose regjistrimet përkatëse të mbajtura nga pronari, transportuesi (operatori / përdoruesi i / avionit) ose prodhuesi i avionit, nga autoritetet përgjegjëse për aviacionin civil ose operacionet e aeroportit, ose të të gjitha enteve të tjera përkatëse, >
  • qasja në rezultatet e ekzaminimit (autopsisë) së trupave të viktimave ose të testeve të marra në mostrat e marra nga trupat e viktimave dhe
  • Aksesi në informacion nga hetimi i aksidentit i vendosur nga Ministria e Brendshme, gjykatat kompetente dhe zyra e prokurorit publik.
Ministria e Brendshme, gjykatat kompetente, zyra e prokurorit publik dhe subjektet e tjera të përfshira në hetimin e një aksidenti ose një ngjarje të rëndë duhet t’u sigurojnë hetuesve hyrje të papenguar në informacionin dhe dokumentet e nevojshme operative, teknike dhe ligjore për hetimin. Avionët, pjesët e avionit dhe objektet e transportuara me avionë, parashutë ose objekte që dyshohet se janë shkak i një përplasje aeroplani nuk mund të hiqen ose lëvizen pa lejen e Krye hetuesit nëse nuk është e nevojshme shpëtimi i jetës. Ose në raste të tjera të jashtëzakonshme kur është e nevojshme për të parandaluar shfaqjen e pasojave të mëdha të dëmshme. Hetuesit dhe ekspertët e jashtëm për një përplasje aeroplani ose një incident serioz do të ekzaminojnë cilindo person që ata besojnë se mund të sigurojë informacionin e duhur kërkimor dhe mund të ekzaminojë objekte, dokumente, regjistra dhe të dhëna nga pajisjet elektronike. Nga hetuesit dhe ekspertët e jashtëm kërkohet të mbrojnë informacionin e sigurisë në lidhje me aksidentet ajrore ose incidente serioze nga përdorimi i pahijshëm. Kryetari i Komitetit dhe hetuesi: Zoran A. Ilievski Hetuesi: Zorancho Mihajlov Hetuesi: Ljupço Avramovski ………… ..: Goran Gjorgievski